Det gick fort!

Precis som grabbarna hade denna tös bråttom till världen när det väl satte igång. Strax före kl 15 var det 10 min mellan värkarna och de sa att jag fick säga till när jag ville flyttas till förlossningen och få lustgas. Strax efter 15 undersökte de mig och då var jag öppen 2 cm. 15:30 hamnade jag på förlossningen och var öppen 8 cm. Sen rullade det på och 16:23 kom hon ut. 

En perfekt liten Elza. 3738 tung och 51 cm lång. Ammar som en gudinna! Jag själv mår också strålande, har inte gått sönder, blöder inte mer än man ska och förutom trötthet och lite eftervärkar är det inga problem alls! Vi blir dock kvar till imorrn för att träffa barnläkaren, det hanns inte med idag. 

Kommentarer:

1 gizze:

Åh så härligt!
GRATTIS <3
Nu blir jag tårögd...
Försök vila innan hemresan nu Stor KRAM och Grattis till en liten sessa

Svar: Tack så jättemycket! :D
Sandra Johansson

2 Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!:

grattis till er

Svar: Tack!
Sandra Johansson

3 Anonym:

Grattis till söta Elza💕😀. Fint namn 😀

Svar: Tack! :D
Sandra Johansson

4 Anonym:

Grattis <3

Svar: Tack! :)
Sandra Johansson

5 Wallansbaby.blogg.se:

Vilken goding. Vilka fylliga läppar😃 Så söt

Svar: Tack! Ja, hon har en riktig pussmun! :)
Sandra Johansson

6 Anna:

GRATTIS! Åh så fin hon är och vad skönt att allt har gått så bra. Fint namn ni givit henne. Kul för henne att träffa brorsorna och övriga syskon sen. Grattis, grattis igen!

Svar: Tack så mycket! :)
Sandra Johansson

7 Sofia:

Åh, så söt!
Grattis till hela familjen!!

Roligt för grabbarna att bli storebröder! :D
Njut av tiden ni har framför er! <3

Svar: Tack så jättemycket! :)
Sandra Johansson

8 Joanna:

Å, jag har inte tittat in här på jättelänge och så möts jag av en så vansinnigt söt liten bebis! Grattis!

Svar: Välkommen tillbaka da. ;) och tack! :)
Sandra Johansson

9 Elin:

Grattis, vad roligt!! Himla söt är hon också :D Njut!

Svar: Tack! :D
Sandra Johansson

Kommentera här: